Sayfalar

20 Mayıs 2010 Perşembe

BEKİR YILDIZ, ATÖLYE PERSONELİYLE YEMEKTE BULUŞTU

Kocasinan Belediye Başkanı Bekir Yıldız, personelin motivasyonunu ve performansını artırmak, gayretlerini ödüllendirmek amacıyla belli aralıklarla bir araya geldiklerini söyledi.

Başkan Bekir Yıldız, “Biz çalışan arkadaşlarımızla, işçi kardeşlerimizle zaman zaman böyle bir araya geliyoruz. Bölgemizde yaşayan insanlara hizmet vermek için gayret ediyoruz. Elbirliğiyle Kocasinan’da ve bu şehirde yaşayan insanların belediye ile ilgili her türlü sorunlarını çözmeye çalışıyoruz. Ben memnuniyetle görüyorum ki bütün personel tek yumruk, anlayış, işbirliği ve dayanışma halinde çalışıyor” dedi.
Başkan Bekir Yıldız, riyaset olarak mümkün olduğunca çalışanların maaşını, hak ettiği ücretini ve sosyal haklarını daha alnının teri yere damlamadan vermek gayretiyle koşuşturduklarının altını çizerek,” Hamdolsun bunu 17 yıldır da başardık. Allah bizi mahcup etmedi ve bunun da karşılığında işçi arkadaşlarımız gece gündüz, cumartesi, pazar ve bayram demeden başarıyla işlerini hakkıyla yerine getirmeye gayret ediyor. Şehirde bir bütünlük arz ediyoruz. Ben tekrar bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Allah güç kuvvet sağlık versin. Bu şehirde yaşayan insanlara hizmet etmek vazifemiz, işimizi de severek candan yaparsak ayrı bir güzellik çıkar. Gördüğüm kadarıyla Kocasinan Belediyesi çalışanları arasında güzel bir uyum iyi bir dayanışma var, bunun da devamını diliyorum ve işçi arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...