Sayfalar

29 Temmuz 2010 Perşembe

Uygur Orhan, Depremzedelere Yardım İçin Başladığı Ressamlığa Devam Ediyor

Uygur Orhan, Marmara depreminde mağdur olan depremzedelere yardım amaçlı başladığı ressamlığı sokaklara taşıdı.
Sokaklarda resim çizerek birçok insana örnek olduğunu ifade eden Orhan, "Beni sokakta resim çizerken gören çocuklar yanıma geliyor. 'Bizde çizebilir miyiz?' diye soruyorlar. Ellerine kalem, kağıt veriyorum, hadi çizin diyorum. Burada oturmak çıra yakmak demektir. Orta Anadolu'nun orta yerinde çıra yakıyorum. İnsanların içinde kıvılcım oluşmasını sağlıyorum. Benim atölyem var. Orda ücretsiz ders veriyorum. Resim, heykel gibi alanlarda ders veriyorum. Sanatla ilgilenmek uygarlığın göstergesidir. Halkın ilgisinden çok memnunum. Günde ortalama 15 portre çiziyorum" ifadesinde bulundu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...