Sayfalar

5 Şubat 2010 Cuma

ATAMASI YAPILMAYAN ÖĞRETMENLERİN İSYANI

Ataması Yapılmayan Öğretmenler Platformu üyeleri il milli eğitim müdürlüğü önünde bir araya geldi.
Öğretmenler adına açıklama yapan Fatma Erdemir, atanmayı bekleyen 310 bin öğretmenin bulunduğunu belirterek, “Bu öğretmenler biran evvel öğrencilerine kavuşmayı bekliyor” dedi.
Her yıl eğitim fakültesinden mezun olan öğretmen sayısının 50-60 bin civarında değiştiğine dikkat çeken Erdemir, "Milli Eğitim Bakanı, beş yıl sonra olacaklar için bir plan geliştirebilmiş midir, sorun iyice patlama noktasına geldiğinde mi müdahale edecektir. Yıllardır yaşadıklarımız bir zulümdür. Sabır taşı çoktan çatlamıştır. Artık atamalar yapılmalıdır” diye konuştu.
Öğretmenler daha sonra yüzlerine Milli Eğitim bakanı Nimet Çubukçu’nun maskesini takarak diplomalarını yaktılar.
Öğretmenlerin basın açıklamasına Türk Eğitim Sen 2 Nolu Şube Başkanı Ali İhsan Öztürk ile KESK Dönem Sözcüsü ve Eğitim Sen Kayseri Şube Başkanı Sedat Ünsal’da destek verdi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...