Sayfalar

21 Şubat 2010 Pazar

DENİZ BAYKAL: AKP MANEVİ ÇÖKÜŞÜN İÇİNDEDİR


CHP Genel Başkanı Deniz Baykal, Bolu'da partililerine seslendi. Yaşananları farkında olmadan bir darbenin yaşanmasına benzeten Baykal, 5 yıldan bu yana sürekli gidişatla ilgili uyarılarda bulunduğunu ve gelinen süreçte ne kadar haklı olduğunu öne sürdü.
İŞTE BAYKAL'IN KONUŞMASININ SATIRBAŞLARI
Bir Gizli tanıktır tutturmuşlar gidiyor. Böyle insanların haksız yere suçlanması, iftiraya yalana dayalı bir hukuk süreci Türkiye'ye yakışıyor mu? Böyle haksızlıklar bazı durumlarda ortaya çıkar... Ama bukadarını hatrılamıyorum. Darbe dönemlerinde hukuk askıya alınır bazen zulüm döneminde haksızlıklar yapılır. Bu dabe dönemlerinde olur. Tutuklatır, aylarca mahkemeye çıkarılmaz. Bu ne zaman olru demokrasinin askıya alındığı zaman yapılır. Sanki haberimiz olmadan darbe oldu. Tutuklamalar, iftiralar gözaltılar Türkiye'de yaygınlaştırılıyor. Sanki türkiye işkal edildi, bir yabancı ülke Türkiye'yi işkal etti ve bir karartma kampanyasıyürütülüyor.
TÜRKİYE BU GİDİŞİ TAŞIYAMAZ
Şimdi Türkiye'nin 3. Ordu şüpeli sıfatıyla gözaltına alınıyor. Bu adalet, basiretle, yurtseverlikle ilgili bir konu. Türkiye bunu taşıyamaz. Bu böyle gitmez. Bilmem hatırlar mısınız? 2005 yılında ben dedim ki Türkiye kötüye gidiyor. Bu gidişe müdahale edecek hiç bir kurum da görmüyorum. Ve dedim ki Türkiye'ye sahip çıkın. bu gidiş kötüdür. Aradan 5 yıl geçti ve bu süreç inkar edilemez hale geldi. Muhalefet kaygısıyla konuşuyor dediler belki ama ben gerçekten de kaygılandım. siz bunun için beni görevlendirdiniz. Ben de bakıyorum, pusulaya, rotaya bakıyorum, yakıtı görüyorum, kaptanı görüyorum, dümendekini görüyorum. Kötü bu iş. 5 yıldır söylüyorum. Türkiye bu gidişi taşıyamaz. Bu gidişi önleyecek sizlerden başka bir çare yoktur.

GELİN TÜRKİYE'NİN BÜNYESİNİ RAHATLATALIM
Şimdi Türkiye'yi büyük sıkıntılarla karşı kaşıya bırakmadan milli görev anlayışını Türkiye'ye sahip çıkma bilincini vatandaşlarımıza anlatarak Türkiye'yi derleyip toplayalım. Gelin Türkiye'nin kendisine gelmesi için bünyeyi rahatlatalım. Bunu yapacak bir siyasi parti var. Bunun için CHP var.
MECLİSTE BAŞKA MANZARALAR DA VAR
Mecliste kavga var. O manzarıyı içinize sindirebiliyor musunuz? CHP bunun dışında. Mecliste kavga manzarasını görüyorsunuz ama başka manzaralar da var.
Bunların maneviyata önem veren, parada pulda gözü olmayan bir görüntü sergiliyor mu Allah aşkına.. Bu işsizlik ortamında kriz ortamında 7 yıldızlı otellerde tatiller ve ilişkiler geliştiren insanlar nasıl maneviyatı sahiplenir.
AKP bir manevi iflasın eşiğindedir. AKP manevi bir çöküşün içerisindedir.
(ensonhaber)

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...