Sayfalar

14 Haziran 2010 Pazartesi

İstanbul düğümü çözüldü

CHP, İstanbul İl Yönetimine Berhan Şimşek'in görevlendirilmesine karar verildi.
CHP'nin İstanbul İl Teşkilatı'nda yaşanan krizle ilgili, Genel Başkan Yardımcısı Hakkı Süha Okay, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Okay, İstanbul İl Yönetim Kurulu'nun düştüğünü, Gürsel Tekin'in yerine Berhan Şimşek'in atandığını açıkladı.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Hakkı Süha Okay, İstanbul İl Yönetim Kurulu'ndan 2 kişinin Parti Meclisi'ne seçilmesi sonrasında CHP İstanbul İl Yönetim Kurulu üye sayısının 18'e indiğine dikkati çekti.

Bunların 8'inin bugün Ankara'da İl Yönetim Kurulu'ndan istifalarına ilişkin dilekçe verdiklerini belirten Okay, böylece İl Yönetim Kurulu üye sayısının 10'a düştüğünü ifade etti. 21 olan il yönetim kurulundaki üye sayısının salt çoğunluğunun altına indiği için il yönetimi boşalmış olduğunu açıkladı.

Okay, Gürsel Tekin yerine Berhan Şimşek'in, Genel Merkez tarafından İstanbul İl Başkanlığı'na atandığını açıkladı.

Okay, Berhan Şimşek'ten boşalan Parti Merkez Yönetim Kurulu(MYK) üyeliğine Gürsel Tekin'in önerileceğini söyledi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...