Sayfalar

24 Temmuz 2010 Cumartesi

Cindoruk'tan gözyaşı fıkrası: "Vallahi ben yeni duydum"

Cindoruk kendisini ziyarete gelen Demokrat Parti Ayvalık Teşkilatı mensuplarına, Başbakan Erdoğan'ın 12 Eylül öncesi olaylara karıştığı için 30 yıl önce yaşanmış bir hadiseyi, bugüne taşıyarak "gözyaşı krizine" girdiğini söyledi. "Başbakanın o halini kürsüden izlediğimde aklıma bir fıkra geldi" diyen DP Genel Başkanı Cindoruk, fıkrayı şöyle anlattı:
"Vaktiyle bir Yeniçeri Ağası, Haham'ın birini huzuruna çağırmış. Yeniçeri Ağası, Haham'a, 'Siz, bizim İsa Peygamberimizi çarmıha germiştiniz. Ben de şimdi sizi çarmıha gereceğim' demiş. Haham endişeyle, 'Aman efendim o bahsettiğiniz bundan 1600 yıl önceydi' deyince, Yeniçeri Ağası, 'Olsun. Ben şimdi duydum' diye karşılık vermiş. Başbakanınki de o hesap. Bunu başbakan, bizim yeniçeri ağası gibi yeni duymuş olabilir. Bu eskimiş bir mesele, bugün konuşulması gereken konu ise, her gün şehit veriyor ve artarak bu durum sürüyor. O mektuplarla ilgili oratoryo bile bestelenmişken, Nevzat Çelik'e ait o şiir yıllar önce bestelenmişken, Başbakan bunu yeni duymuş olabilir."

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...