Sayfalar

17 Temmuz 2010 Cumartesi

Denetçiler kapıda kaldı

Mimsin’de bu kez de denetim krizi yaşandı. Mimsin denetmenleri daha önceden belirttikleri halde gittikleri Mimsin Kooperatifi binasında kimsenin olmaması nedeniyle kapıda kaldılar. İçeride kimse olmayınca denetim de yapamadılar.
Denetim kurulu başkanı Erdoğan Aslan ile denetim kurulu üyeleri Cuma Mucuk, Soner Deliktaş ve Seyit Aslan, daha önceden bildirerek Mimsin Kooperatifini denetlemek istediler. Cumartesi günleri yarım gün mesai yapmaları gereken kooperatifte kimseyi bulamayan denetmenler kapıda kaldılar. Denetim kurulu başkanı Erdoğan Aslan olayın kasıtlı yapıldığını iddia etti.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...