Sayfalar

8 Temmuz 2010 Perşembe

VALİ BİLİCİ: BENİ KİMSE ARAMADI, O ŞEKİLDE ARAYAMAZ DA

Ankara Emniyet Müdürü Orhan Özdemir, Kayseri’deki bir soruşturma ile ilgili yapılan dinlemeye takılmış ve karşısındaki iş adamının Kayseri Emniyetindeki bir büro amiri ile ilgili şikayeti üzerine “Vali beyle de konuştum, O’nun anasını ağlatacağız” dediği kayıtlara geçmişti.

Telefonda ismi geçen Kayseri Emniyetinden Cihat isimli büro amiri değilse de, Kaçakçılık ve Organize Suçlar Şube Müdürü ile İstihbarat Şube Müdürü görevden alındı. İki müdürün görev değişikliğinin Emniyet Müdürü Özdemir’in aramasından mı kaynaklandığı ve bu aramanın yapılıp yapılmadığı soru işaretleri ortaya çıkardı.

Vali Mevlüt Bilici’ye Bünyan ziyareti sırasında Orhan Özdemir’in kendisini arayıp aramadığı soruldu. “Benimle o şekilde kimse görüşmedi” diyen Vali Bilici, arayanın olmadığını ve bu şekilde kimsenin arayamayacağını kaydetti.

Vali Bilici Erciyesspor’un ziyareti sırasında da aynı soruyla karşılaştı. Bilici, böyle bir görüşmenin olmadığını tekrarladı.

Vali Bilici, “Vali beyden kasıt kim bilmiyorum; ama benim bu tür bir görüşme yapma şansım zaten yok. Görüşmedim” dedi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...