Sayfalar

8 Ağustos 2010 Pazar

Cindoruk:"Erdoğan, Menderes'i bilmiyor. Herhalde o sırada anaokulunda filandı."

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın miting alanlarında Adnan Menderes ile Hasan Polatkan'dan bahsetmesine tepki gösteren Demokrat Parti (DP) Genel Başkanı Hüsamettin Cindoruk, "Yarışı canlılar arasında yapalım" dedi. Başbakan'ın, Menderes ile ilgili sözlerinin yanlış olduğunu belirten Cindoruk,"Birisi ona yanlış bilgiyi vermiş, o yanlış bilgiyi okuyor, herhalde o sırada anaokulunda filandı" dedi. Cindoruk, Başbakan'ın, Hasan Polatkan ile ilgili sözlerine de,"Hasan Polatkan'ı istismar ederek, onun hakkında yanlış bilgiler ortaya koyarak oy almak istemesini ayıplıyorum" diye tepki gösterdi.
-"POLATKAN'I İSTİSMAR EDEREK, OY ALMAK İSTEMESİNİ AYIPLIYORUM"-
Demokrat Parti Genel Başkanı Hüsamettin Cindoruk, Eskişehir'de düzenlediği basın toplantısında, bir gün önce Eskişehir'de miting yapan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Hasan Polatkan'la ilgili sözlerini eleştirerek,şöyle dedi:
"Dün Sayın Başbakan burada rahmetli Polatkan'la ilgili birtakım sözler söyledi. Hem rahmetli Polatkan'ın avukatıydım. Hem de en son vefatından önce gören insanım. Hasan Polatkan'ı burada istismar ederek, onun hakkında yanlış bilgiler ortaya koyarak oy almak istemesini ayıplıyorum.Hasan Polatkan ve ailesi bu güzel Eskişehirimizin çocuğudur. Bu şehre çok hizmet etmiştir. Ondan faydalanarak bir ‘Anayasa'ya evet' kampanyası başlatması sıkıntıda olduğunu gösteriyor. Evet kampanyasında Hasan Polatkan'dan faydalanmak istemiştir. Ben onu yapmayacağım. Hasan Polatkan'a yakınlığımızı bu kampanyada kullanmak istemiyorum. Kullandığı için de Sayın Başbakan'ı ayıplıyorum. Bana sorsaydı doğru bilgileri kendisine verirdim."

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...