Sayfalar

27 Ocak 2010 Çarşamba

AYATA: GÖRÜNTÜLER HOŞ DEĞİL



Okul müdürünün öğrencilere sıra dayağı atma görüntüleri üzerine Milli Eğitim Müdürlüğü inceleme başlattı. İl Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata görüntülerin hoş olmadığını kaydetti.
Necmiye Mustafa Maşlak Sağlık Meslek Lisesi nde sömestr tatili öncesi okul müdürü C.A. nın öğrencileri okul bahçesinde dövdüğüne dair çekilen görüntülerin yayınlanması üzerine İl Milli Eğitim Müdürlüğü harekete geçti. İl Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata, bu görüntüler üzerine İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü nü arayarak inceleme başlatılması için talimat verdiğini açıkladı. Ayata, adı geçen okulla ilgili dayak hadisesi hakkında yapılan inceleme sonucunda kesin bir açıklama yapacaklarını ama bu görüntülerin çok hoş olmadığını ifade etti.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...