Sayfalar

10 Şubat 2010 Çarşamba

ŞEVKİ KULKULOĞLU: ELEKTRİK ŞİRKETİ TEFECİDEN İNSAFSIZ


Kayseri ve Civarı Elektrik Şirketi Genel Müdürü Şadi Büyükkeçeci Kayseri deki camilerin 6 yılda birikmiş 700 bin lira ısıtma amacıyla kullanılmış elektrik borcu bulunduğunu ve bu borcun faizinin 1 milyon 230 bin TL olduğunu belirtmişti.
Açıklamaya değinen CHP Kayseri Milletvekili Şevki Kulkuloğlu şirketin tefecilerden bile insafsız faiz işlettiğini belirterek, “Elektrik Şirketinin genel müdürüne sormak lazım, elektrik satmayı bırakıp tefeciliğe mi başladınız? Elektrik şirketinin Yönetim Kurulu Başkanı AKP’li Özhaseki’ye, Elektrik Şirketinin Yönetim kurulu Başkan yardımcısı AKP’li Bekir Yıldız’a, Elektrik Şirketi Yönetim Kurulu üyesi AKP İl Başkanı Mahmut Cabat’ a, Elektrik Şirketi Yönetim kurulu Üyesi AKP Kocasinan İlçe Başkanı Hüseyin Cahit Özden‘e soruyorum; Hani İslam’da faizcilik yasak, faizi almak da vermek de haramdı. Hani bu ülkede enflasyon yüzde 5’ti? Madem faiz sizin için almazsanız olmaz, camiye ödetmezseniz olmaz diyecek kadar önemli, o zaman çıkında açıklayın bakalım. Elektrik Şirketi Genel Müdürüne alınan 350 milyarlık makam aracının hesabını Allah’ a da, bu camiler de namaz kılıp sizin zorunuzla tefeci faizi ödettirilecek olan Müslüman kardeşlerimize nasıl izah edeceksiniz? Elektrik şirketi kesesinden 2 adamınıza 375 milyar lirayı 363 günlüğüne yani yaklaşık bir yıl faizsiz nasıl verdiniz? Elektrik şirketi kesesinden Kayseri Büyükşehir Belediyesinin bir yıldır elektrik şirketine ödemediği 14 trilyon sokak aydınlatmasından borcu varken, üstüne nasıl 1 trilyon lirayı 2,5 ay faizsiz kullandırdınız? Bunları ben söylemiyorum. Elektrik şirketini denetleyen Enerji ve Tabii Kaynaklar bakanlığının müfettişleri gelmiş, incelemiş, hakkınızda rapor tutmuş, resmi elden, hepsi belgeli, o müfettişler söylüyor” dedi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...