Sayfalar

11 Mart 2010 Perşembe

İstiklal Marşımız ve Mehmet Akif Ersoy Konulu Resim, Şiir ve Kompozisyon Yarışması sonuçlandı

Kayseri Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğünün düzenlediği İstiklal Marşımız ve Mehmet Akif Ersoy konulu resim şiir ve kompozisyon yarışması sonuçlandı. İşte sonuçlar:
Resim dalında ortaöğretim
1. Selim Eroğlu / Fevziye Memduh Güpgüpoğlu Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi
2. Zehra Öcal / Fevziye Memduh Güpgüpoğlu Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi
3. Mert Gürbüz /Fevziye Memduh Güpgüpoğlu Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi
İlköğretim
1. Burcu Yılmaz / Fatma Zehra Dülgeroğlu İÖO Talas
2. Büşra Gülbeyaz / Osman Kavuncu İÖO / Melikgazi
3. Gökçe Şener /Fatma Zehra Dülgeroğlu İÖO Talas

Şiir dalında:
İlköğretim:
1. Furkan Karaalioğlu / Fatma Aksoy İÖO / Talas
2. Hilal Karaoğlu / Alakuşak İÖO / Tomarza
3. Emine Yalçın / Hikmet Kozan İÖO / Melikgazi

Ortaöğretim:
1. Şükrü Somuncu / Develi Lisesi
2. Hümetra keleş / Tomarza Anadolu Lisesi
3. Ferhat Guvçi / Develi İMKB AÖL

Kompozisyon dalında
İlköğretim:
1. Hilal Erdoğdu/ Mehmet Akif Ersoy İÖO / Develi
2. Fatma Nur Emen / Seyrani İÖO / Develi
3. Şerife Oğuzsağırcı / O. Hilmi Kalpaklıoğlu İÖO Talas

Ortaöğretim:
1. Şerife Doğanay: Yeşilhisar Anadolu Lisesi
2. Rabia Dalmaz /Develi İMKB AÖL
3. İbrahim Bozbeşparmak / Develi Milli Piyango Lisesi

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...