Sayfalar

11 Mart 2010 Perşembe

Ali Benli: "Ankara'daki yürüyüş çok önemli."

Türk Eğitim Sen Kayseri Şube Başkanı Ali Benli, AKP hükümeti döneminde ücretlerimiz tırpanlandı ve geriye gitti. eskiden yüksek lisans yapan arkadaşlarımız ek ders olarak yüzde 25 fazla alırdı. bunlar yok edildi. Ek ders ücretlerimizde ciddi anlamda sıkıntılarımız var. Bunun yanı sıra hizmetlilerin, memurların, şoförlerin,  Yurt-kur çalışanları üniversite çalışanları, sözleşmelilerin ciddi anlamda sıkıntıları var. Biz sendika olarak 2005 yılında sözleşmeli köleliğe hayır kampanyası başlattık. sözleşmelilerin bir bakıma iş güvencesini de Türk Eğitim Sen Genel Merkezimiz mahkemeye vererek iş güvencesi sağladı şu anda iş veren hiçbir şekilde sözleşmeni yenileyemiyorum deme hakkı yok. Bunun için Ankara’daki yürüyüş çok önemli” diyerek bütün eğitim çalışanlarını Ankara’ya bekliyorum dedi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...