Sayfalar

20 Nisan 2010 Salı

Gazeteci Rıfat Açıkgöz, şehit Nuri Aydın Sağır'ın aziz hatırasına şiir yazdı


Şehit Uzman Çavuş Nuri Aydın Sağırın aziz hatırasına...


Mehmet derler bana askerim erim
Zalimlere karşı bitmez seferim
Ulu peygamberdir benim rehberim
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Ben harmandalıyım çayda çırayım
Toroslar'dan akan bulanık çayım
Orta Asya'dan gelen bir deli tayım
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Şanlı bayrağımda hilalim ayım
Anadolu adım Türk'e sılayım
Düşmana ok atan çelik bir yayım
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Kurşun yedim gülle yedim ölmedim
Ben askere dönmek için gelmedim
Hudutlarda korku nedir bilmedim
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Hainler gafiller kursa da tuzak
Vatandan milletten kalamam uzak
Yürürüm yoluma destan yazarak
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Ana ben şehidim sanma ki öldüm
Cennet makamını görüp de güldüm
Bu vatan uğruna bin kez ölürüm
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Kanlı pusu kurmuş hain yoluma
Kanım verdim al bayrağın alına
Canım kurban olsun Anadolu'ma
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Canı Allah verdi veren de aldı
Ben gidiyorum ama Timuçin kaldı
Kahpe artık bırak kuru inadı
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Vuruldum adıma diyorlar şehit
Gerçekler ortada ister mi şahit
Korkutamaz beni bir avuç zahit
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Sorarsan aslımı Türkoğlu Türküm
Türklüğü yüceltmek en büyük ülküm
Hain ferman yazıp verse de hüküm
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Ana sen ağlama karaymış bahtım
Şehidim cennette yücedir tahtım
Hainden öcümü almaktır ahtım
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Paslanmaz kılıcı çekersem kından
Gece gündüz olur korkar hışmımdan
Türk evladı korkar mı ki hasmından
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Asırlardan beri dik durur başım
Kızılırmak eşim Seyhan kardeşim
Kahpelere diz çöktürmek tek işim
Durduramaz beni ne kar ne boran
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Bizi millet yapan kardeşlik bağı
Yakındır gelecek Türklüğün çağı
Kıskanıyor beni Erciyes Dağı
Durduramaz beni ne kar ne bordan
Vatan hainidir arkamdan vuran.
Genç yaşında kara toprağa girdin
Rahat ol yerinde Aziz Şehidim
Alınacak öcün Allah şahidim
Durduramaz bizi ne kar ne boran
Vatan hainidir arkandan vuran.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...