Sayfalar

19 Mayıs 2010 Çarşamba

Hamdi Altuntaş, Kayserigaz'ın iftirasından sonraki 40. günü de yazdı


Yıl 1919
Mayıs’ın 19’u
Uyanın Samsunlular
Uyumak ölüme eş 

***
91 yıl önce Mustafa Kemal Atatürk’ün önderliğinde sadece Samsunlular değil tüm Anadolu uyandı ve bağımsız Türkiye Cumhuriyetinin temelleri atıldı.

*** 
91 yıl önce yakılan meşale sonucu kurulan o ülkede huzurlu ve mutlu yaşamaya çalışıyoruz.

Yaşarken de, maalesef huzur ve mutluluğumuzu bozan haksızlıklarla karşılaşıyoruz.

Tıpkı Kayserigaz’ın yaptığı gibi.  

*** 

Yıl 2010

Mayıs’ın 19’u

Uyanın Kayserililer

Uyumak ölüme eş

*** 

Bugün iftiradan sonraki günlerin 40’ı çıktı.

40 yıl düşünsem bir şirketin iftirasına uğrayacağım ve bu iftira nedeniyle 40 gün yazacağım aklıma gelmezdi.

Kayserigaz’ın haksızlıkları önüme geldiğinde kılı 40 yararak bazı araştırmalar yaptım. Gördüm ki, Kayserigaz yöneticilerinin aklında 40 tane tilki var ve 40’ının da kuyrukları birbirine değmiyor.

Her haksızlık yapanın yaptığı gibi kabul etmediler yaptıklarını.

Yalancı ve iftiracı olmakla suçladılar beni.

40 yılın başı biri iftira atmış, ne olacak diyecek halim yok.

Haksız yere suçlanmayı kabul edemem. 40’ından sonra değişecek değilim.

Değişmeye niyetim de yok.

40 yıllık Kani olur mu yani.

Hem susacağız da, 40 harami zihniyetine pabuç mu bırakacağız.

40 ayaklı da olsalar, pabuçlarını ters giydireceğiz onların diyerek mücadeleye başladım.

İftiradan önce defalarca anlattım yapılanları.

İftiradan sonra da 40 kere yazdım.

Aslında sadece yazmadım. Sabah programımızda da dile getirdim, akşam yaptığımız Analiz’de de.

Yani;

40 gün 40 gece anlattım.

Kayseri’deki bazı idareciler haksızlık karşısında susmayı tercih ettiler.

Sorumluluk almayıp 40 dereden su getirdiler.

Gördüm ki idare kademesi 40 kırık küp, 40’ının da kulpu kırık küp sözüyle özdeşleşmiş.

Fakat anlattım.

Anlayanlar anladı.

Kayserigaz’ın ne olduğunu artık kamuoyu biliyor.

40 tas suyla yıkansalar da temizlenemeyecek durumdalar.

Biliyorum ki artık Kayserigaz yöneticileri 40 katır ve 40 satır arasında kaldılar.

Ne özür dileyebiliyor, ne de haksızlıktan vazgeçebiliyorlar.

*** 

Bugün iftiradan sonraki 40’ıncı gün.

40 vakte kadar bir gelişme olacağına dair bir ümit var içimde.

Olur olur.

Olmazsa bu eller daha çok Kayserigaz yazar.

Bir şairin dediği gibi.

Haksızlık karşısında;

40 değil,

Bin çığlık atsam az…

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...