Sayfalar

15 Temmuz 2010 Perşembe

Eras Koleji ve Eras Dershanesinden 14 öğrenci ödüllerini Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan’ın elinden aldı.

Seviye Belirleme Sınavlarında 490 puan ve üzerinde alan Eras Koleji ve Eras Dershanesi öğrencileri gösterdikleri başarı nedeniyle ödüllendirildi. Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan SBS’de 490 puan ve üzerinde alan tüm öğrencilerin Eras Eğitim Kurumlarında tam burslu olarak okutulacağını söyledi.
Eras Eğitim Kurumları Seviye Belirleme Sınavlarında üstün başarı gösteren 14 öğrencisini ödüllendirdi. Eras Koleji ve Eras Dershanesinden 14 öğrenci ödüllerini Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan’ın elinden aldı. Ödül töreni öncesi öğrencilerle bir toplantı yapan Eras Koleji Genel Müdürü İlhan Yusufoğlu ve Eras Dershanesi Müdür Yardımcısı İbrahim Akçakaya öğrencilere gösterdikleri üstün başarı nedeniyle teşekkür etti. İlhan Yusufoğlu, “Hayatınızın önemli aşamalarından birini daha başarıyla geçtiniz. Göstermiş olduğunuz başarı sizler kadar bizleri ve ailelerinizi de çok mutlu etti” dedi.
Yusufoğlu, “Eğitim öğretim meşakkatli ve zor bir iş ancak sizler gibi öğrencilerin başarıları bu zorlukları bize daha kolay kılıyor. Sizlerin sıralama durumları ne olursa olsun bizler için hep birincisiniz. Bu göstermiş olduğunuz başarıyı hayatın geri kalanında da göstermenizi diliyorum ve bu mutluluğu bizlere yaşattığınız için çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Eras Dershanesi müdür yardımcısı İbrahim Akçakaya ise dershanelerinin her geçen yıl çok daha başarılı olduğunu kaydetti.
Akçakaya, “Böyle bir tablo ile karşı karşıya olmak biz eğitimciler için büyük bir mutluluk. Bizlere ve ailelerinize bu mutluluğu yaşattığınız için hepinize teşekkür ediyorum. 2002 yılında eğitim öğretime başlayan dershanemiz her geçen yıl gösterdiği başarılı performans ile Kayseri halkının teveccühünü kazanmıştır. Bizlerde Eras Dershanesi olarak bu teveccühe layık olmak için deneyimli öğretmen kadromuzla yavrularımızın başarısı için var gücümüzle çalışıyoruz” şeklinde konuştu.
Toplantının ardından tüm öğrenci ve eğitimciler Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan’ı ziyaret etti. Eraslan öğrencileri başarılarından ötürü tebrik etti.
Mustafa Eraslan kabulde yaptığı konuşmada Özel Eras Koleji ve Eras Dershanelerinin Eras Eğitim Kurumları bünyesinde faaliyet gösteren ve başarı grafiğini her geçen gün artıran kurumlar olduğunu belirtti.
Eraslan, “Sınavda 490 puan ve üzerinde alan öğrencilerimiz Özel Eras Kolejinde burslu olarak okuma şansı yakalamıştır. Bu okul ülkemizi emanet edeceğimiz gençlerimiz için yapıldı” dedi.
Gerçekleştirilen ödül töreninde Seviye Belirleme Sınavında başarı gösteren 14 öğrenci Mustafa Eraslan tarafından öğrencilere özel yaptırılan kristal plaketlerle ödüllendirildi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...