Sayfalar

9 Ağustos 2010 Pazartesi

"Recep Bey Bana Bundan Sonra Avcı Kemal Desin"


Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, kendisine hediye edilen tüfeği göstererek, "Bundan sonra Recep Bey bana avcı Kemal desin" dedi.
Konuşmasının sonunda Erdoğan'a seslenen Kılıçdaroğlu, "Recep Bey şimdi de elinde belgeler olduğunu belirterek şantaj yapmaya çalışıyor. Ona buradan sesleniyorum. Elinde belge varsa gel istediğin televizyon kanalında tartışmazsam namerdim. Ama gelmeye korkar. Çünkü ona soracağım sorulardan korkuyor. Onun kırdığı cevizleri ben iyi biliyorum merak etmeyin" dedi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...