Sayfalar

1 Şubat 2010 Pazartesi

SAĞIR SULTAN DUYDU SAYIN BAKAN / Hamdi ALTUNTAŞ'ın yazısı


Kayserigaz’ın haksız tahsilatını ilk kez 29 Ocak 2009’da dile getirmişim.
Seneidevriyesi.
O günden bu yana sanırım 30’un üzerinde yazım vardır.
Kayseri Akın Günlük Gazetesinde en az 5 manşet yaptık. Bir o kadar da sürmanşetten haberlerimiz oldu.
Erciyes TV’de, Analiz programında en az 20 kez konularımız arasındaydı. Bir o kadar da sabah programında bu haksızlığı dile getirdik.
Erciyes Radyo Haber Bülteninde de defalarca Kayserigaz’ın haksız tahsilatına ilişkin haberler vardı.
***
Velhasıl bıktırana kadar yazdım.
***
Bırakın okuyanları, ben yazmaktan bıktım. Hatta bir ara yazmama kararı aldım.
Gerekçelerim şunlardı:
*Yazmayacaktım, çünkü Kayserigaz’ın haksız aldığı paraları normal görenler benim yazdıklarıma “Gına geldi” muamelesi çekiyorlardı.
*Yazmayacaktım, çünkü Kayseri kamuoyunun üzerindeki ölü toprağını kaldırmaya gücüm yetmiyordu…
*Yazmayacaktım, çünkü rüyalarımda kendimi Donkişot gibi görmeye başlamıştım…
*Yazmayacaktım, çünkü Kayserigaz haksız tahsilatla sadece benim cebime elini sokmuyordu…
*Yazmayacaktım, çünkü bu şehrin idarecileri de suskun kalıyordu…
***
Bir süre sustum.
Ancak Kayserigaz haksız tahsilata EPDK’nın uyarısına rağmen devam ediyordu.
Meydanın boş olmadığını göstermek için yazmama kararımı bozdum.
Yazmaya devam ettim.
Söylemeye de…
***
Duymayan kalmadı.
Sağır sultana dahi bir yolunu bulup ulaştık.
Konu, sadece Kayseri’de kalmadı.
CHP Kayseri Milletvekili Şevki Kulkuloğlu haksız tahsilata ilişkin Enerji Bakanı Taner Yıldız’ın cevaplandırması istemiyle soru önergesi verdi.
Ve Yıldız cevapladı.
Ama O Yıldız, hafta sonu Kayseri’ye geldi ve Kayserigaz’ın haksızlığından bihaber gibi davrandı.
Önergeyi neye göre cevapladığını bilmediğim Sayın Bakan, Kayseri Milletvekili Mustafa Elitaş’tan konuya ilişkin bilgi aldı.
Ve dedi ki;
“Bu konuda vatandaşımızın mağdur olacağı bir husus varsa, ben de Ankara’ya döndüğümde bunla alakalı çalışmayı başlatırım.”
Haksız tahsilattan bahsediyoruz.
Tahsilatı yapan Kayserigaz.
Haksızlığa uğrayan Kayserili.
Ve Kayserili bakan 1 yıldır dile getirdiğimiz konuyla alakalı, hala “Vatandaşın mağdur olacağı bir husus varsa…” ifadesini kullanıyor.
Soruyorum şimdi.
Vatandaş başka nasıl mağdur olur Sayın Bakan.
Hala sevgi ve saygı duyduğum Sayın Taner Yıldız; vatandaşın mağdur olması için Kayserigaz’ın başka nasıl haksızlıklar yapması gerekiyor?
Ve daha acısı.
Nasıl duymazsınız bugüne kadar Kayserigaz’ın haksızlığını?
Cevap verdiğiniz önergeden dahi haberiniz yok mu?
Sağır sultan duydu Sayın Bakan.
Dilimizde tüy bitti söyleye söyleye.
Nasıl duymazsınız?…

Hamdi ALTUNTAŞ

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...