Sayfalar

29 Mart 2010 Pazartesi

Kayseri Şeker Fabrikası, PANPET isimli Nakliye ve Akaryakıt şirketi sayesinde taşımacılık sektöründe Dünya ülkeleri ile rekabet edebilecek


Kayseri Şeker Fabrikası, Şeker Ambarı önünde düzenlenen devir teslim törenine oda ve dernek başkanları, çeşitli ilçelerin belediye başkanları, Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Aclan Acar, Özsa Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Sağıroğlu ve çiftçiler katıldı.
Törende konuşan Kayseri Şeker Fabrikası Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Ali Özışık, Türkiye’nin en büyük tarım şirketi olan Kayseri Şeker Fabrikası’nın, PANPET isimli Nakliye ve Akaryakıt şirketi sayesinde taşımacılık sektöründe Dünya ülkeleri ile rekabet edebileceğini söyledi.
Özışık, “Kayseri Şeker Fabrikası, bugün itibariyle yepyeni bir yüz ve muhteşem yatırım planları ile adeta Türkiye’nin çarpan kalbi haline gelmiştir. Tarım sektörüne ilişkin birçok alanda yeni iştirakler yaratıp, Türk Milleti’nin hizmetine sunan Kayseri Şeker Fabrikası üretim üssü olmaya devam edecektir” şeklinde konuştu.
Özsa Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Sağıroğlu ise tır filosunun ekonomiye kazandırılmasının önemli bir başarı olduğunu belirtti.
Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Aclan Acar ise oluşturulan filonun Türkiye’nin en kaliteli Tır filosu olduğunu belirterek, “Şirketimizin güvencesi ile Kayseri Şeker Fabrikası ismi birleşince ortaya böyle büyük yatırım çıkıyor” dedi.
Yapılan konuşmaların ardından, ilk etapta 12 adet Tır, dualar eşliğinde kurban ve kurdele kesilerek teslim alındı.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...