Sayfalar

29 Mart 2010 Pazartesi

Mustafa Kemal ilköğretim Okulunun bahçesi her yağış sonrası göle dönüşüyor


Mustafa Kemal İlköğretim okuluna doğal yöntemle havuz yapılmış. Danışmentgazi Mahallesinde 2600 öğrencinin eğitim gördüğü Mustafa Kemal ilköğretim Okul bahçesi her yağış sonrası göle dönüşüyor. Aileler ve okul yöneticileri çocukları bu sulardan uzak tutmaya çalışsa da, pek başarılı olunamıyor.
Kaski ile görüşen okul yöneticilerinin okul bahçesine kanalizasyon yaptırmak istedikleri; ama Kaski’nin 8 bin lira istemesi üzerine yaptıramadıkları belirtiliyor.  
Okul aile birliği başkanı Hüseyin Yılmaz ve veliler durumdan oldukça rahatsızlar. Veliler çocuklarının sulara girerek hastalanmasından endişeliler bu yüzden yetkililerden yardım istiyorlar.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...