Sayfalar

8 Nisan 2010 Perşembe

16 YILLIK BEBEK HASRETİNDEN SONRA DÖRDÜZ BEBEKLERİ OLUNCA GEÇİM DERDİNE DÜŞTÜLER

Evliliklerinin ardından 16 yıldır çocukları olmayan ve tüp bebek yöntemiyle dördüz bebeklerine kavuşan Zübeyde-Halil Özer çifti, bugünlerde geçim derdine düştü. Yapılan yardımlarla 2 aylık bez ve mama gibi ihtiyaçların karşılandığını söyleyen baba Halil Özer, 2 ayın ardından ilaç masrafları ve bebek bakım ihtiyaçlarının nasıl karşılaşacağını bilmediğini söyleyerek kara kara düşünmeye başladı.

Çalıştırdığı bakkal dükkanı ile zor şartlarda geçimlerini sürdüren baba Halil Özer, bebeklerin masraflarını karşılamakta güçlük çektiklerini belirterek, "Yıllardır çektiğimiz bebek hasreti dördüzlerle sona erdi. Yapılan haberlerle hayırseverlerin katkısı oldu. Bebek maması ve bezi alan hayırseverler sayesinde şu an bir sıkıntı çekmiyoruz ama bundan sonra ne yapacağımızı bilmiyoruz. Aylık masraflar yaklaşık bin 500 TL'yi buluyor. Bakkal dükkanı çalıştırıyorum ancak gelirle çocuklarımın karnını doyurmam mümkün olmayacak. Allah bize yardım edenlerden razı olsun. Eğer bana yardım yapılmasaydı çok sıkıntılı günler geçirecektim" diye konuştu.
Yapılan yardımlardan dolayı hayırseverlere teşekkür eden anne Zübeyde Özer ise yetkililere seslenerek eşinin iyi bir işe yerleştirilmesini istedi. Anne Zübeyde Özer, "Kimsenin yardımı olmadan geçim sağlamayacağız. Bu yardımlar da ileride sona erecektir. Eşimin iyi bir işe girmesi konusunda yetkililerden yardım bekliyoruz. Bebeklerimizin aylık masrafı bin 500 TL'ye ulaşıyor. Bu nedenle inşallah yardım eli uzatılır" diye konuştu.
2,5 aylık olan dördüzlerin sağlık durumlarını iyi olduğu ve ortalama ağırlıklarının 3 kilograma ulaştığı bildirildi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...