Sayfalar

27 Nisan 2010 Salı

ÖZHASEKİ’YE GÖRE KULKULOĞLU ŞOV YAPIYOR


Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki basın mensuplarının sorularını cevaplandırdı. Özhaseki, CHP Kayseri Milletvekili Şevki Kulkuloğlu’nun Kayserigaz’ın diğer ortaklarının hisselerinin satışına ilişkin açıklamasıyla ilgili bir soru üzerine “yüzde 10’luk hissemizle oradaki alışverişe mani olacak halimiz yok” dedi. dışarıdaki şirketlerin birbirleriyle olan alışverişleriyle ilgilenmediğini belirten Özhaseki, “İşin beni ilgilendiren tarafı Kayseri’deki gaz dağıtımı. Kayseri’deki insanların hakları” dedi.
Özhaseki, “beni ilgilendiren Kayseri’deki insanların hakları” dedi; ancak Kayserigaz’ın uzun süredir yaptığı haksızlıkla alakalı bir açıklama yapmadı.
CHP Kayseri milletvekili Şevki Kulkuloğlu ile ilgili soruların bir daha sorulmamasını isteyen Mehmet Özhaseki, “O meclisteki şovuna devam etsin, Kayseri’ye gelsin, Kayseri’de de devam etsin” dedi.
Şehit cenazesiyle alakalı bir soru üzerine cenazedeki bazı gençlere yönelik dikkat çekici sözler sarf eden Özhaseki, “Bindirilmiş tiplerin bu vatanı sevdiğine inanmıyorum” dedi.
Özhaseki şunları söyledi:
“Bindirilmiş tiplerin, giderken şunu söyleyeceksiniz diye kulağına üflenmiş tiplerin söyleyeceği sözlerden korkmam. Bindirilmiş tiplerin Türkiye için bir şey yaptığına da inanmıyorum. ağabeyleri tarafından tembihlenmiş de oraya gönderilmiş olan tiplerin bu ülkeye faydası olduğuna da inanmıyorum.”  

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...