Sayfalar

27 Nisan 2010 Salı

YETİMİN YANINDA OLAN MUSTAFA ERASLAN’A TEŞEKKÜR

İHH Kayseri Şubesi uluslararası yetim buluşmasına verdiği destekten dolayı Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan’a plaket verdi. Eraslan, faydalı olan her etkinliğe destek vereceğini söyledi.

İHH Kayseri Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Ergün Sezer ve Şükrü Karaosmanoğlu Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan’ı ziyaret etti. 20 Ekim 2009 yılında yapılan uluslararası yetim buluşmasında kendilerine destek veren Eraslan’a genel merkezleri adını plaket veren Ergün Sezer desteklerinden dolayı teşekkür etti.
Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan’da faydalı olan her etkinliğe destek vermeye çalıştığını ve vermeye de devam edeceğini söyledi

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...