Sayfalar

2 Nisan 2010 Cuma

Şehidimizin adı 5 günlük çocuğuna verildi


Hakkari de mayın patlaması sonucu şehit olan Piyade Uzman Çavuş Nuri Aydın Sağır ın bebeğine Timuçin Aydın adı verildi. Şehidin ismi 5 günlük bebeğinde yaşayacak.
Şehit babası Zekeriya Sağır, 30 Martta müdür olarak görev yaptığı Hacı Mehmet Soyışık İlköğretim Okuluna gelen askeri yetkililerin, oğlunun şehit haberini verdiğini söyledi.
 Oğlu şehit olmadan 2 gün önce gelini Havva Sağır ın erkek bebek dünyaya getirdiğini belirten Zekeriya Sağır, Daha doğmadan torunumu rüyamda gördüm. Rüyamda, 1972 de vefat eden annem kucağında bebekle yanıma gelerek, bebeği bana verdi. Rüyamı eşime anlattım. Sonra Sivas tan telefon geldi, Timuçinimiz doğdu dediler. Babası, 4 ay önce oğlunun adının Timuçin konulmasını istemişti. Babasının verdiği Timuçin ismine annesinin verdiği Aydın ismini de ekleyerek adını Timuçin Aydın koyduk. Babasının yerine torunumu büyüteceğim. Vatana millete hayırlı bir evlat olarak yetiştireceğim. Ben eğitimciyim, 42 yıl hizmet verdim. Torunumu da memlekete hazırlayacağım dedi.
Görüntü ve fotoğraf alınmasına izin vermeyen şehidin eşi Havva Sağır da Ateş düştüğü yeri yakıyor. Bizler, 2 günlük bebeğim ile 3 gün sonra unutulacağız. Yine şehit verilecek. Hiçbir şey değişmeyecek. Yıllardır ne değişti ki? Olan yine bize oluyor diye konuştu.


Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...