Sayfalar

17 Mayıs 2010 Pazartesi

'Baykal da olsa Kılıçdaroğlu'

Kılıçdaroğlu'na destek veren Önder Sav, şaşırtan bir destek açıklaması yaptı.
CHP Grup Başkanvekili Kemal Kılıçdaroğlu, 22-23 Mayıs tarihlerinde gerçekleşecek olağan kurultayda genel başkanlığa aday olacağını açıkladı.
Kılıçdaroğlu'nun açıklamasının ardından da siyasilerden değerlendirmeler gelmeye başladı. İşte onlardan bazıları.
CHP Genel Sekreteri Önder Sav:
Kılıçdaroğlu'nu desteklediğini açıkladı. Kılıçdaroğlu ile bir görüşme yapan Sav'ın, kongrede desteğinin adaylığını açıklayan Kemal Kılıçdaroğlu'ndan yana olacağını belirtti. Sav, "Kongrede Kemal Kılıçdaroğlu'nun etrafında kenetlenmeliyiz" dedi. Başka adaylar çıksa da tavrının değişmeyeceğini belirten Sav, "Baykal aday olsa da Kemal Kılıçdaroğlu'nu destekliyorum" açıklamasında bulundu.
CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce:
Gelinen noktada Kılıçdaroğlu 'Ben adayım' diyorsa burda CHP'nin tüm delegelerinin bunun arkasında durması gerekiyor. Dururlar mı onu bilemem ama ben durmalıdırlar diyorum.
CHP Sözcüsü Mustafa Özyürek:
Kılıçdaroğlu bizimle görüşmedi ama adaylığı sürpriz de olmadı.
CHP Genel Başkan Yardımcısı Onur Öymen:
Kararı kurultay verecek.
Meclis Başkanı Mehmet Ali Şahin:
Hayırlı olsun, başarılar diliyorum
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik:
Hayırlı ve uğurlu olsun.
CHP Milletvekili Atilla Kart:
Karar Türkiye ve CHP için çok yararlı olacak
CHP Antalya İl Başkanı Özer Ülken:
Deniz Baykal'ın tekrar aday olmasını istiyoruz.
CHP Samsun Milletvekili Haluk Koç:
Kemal'in kararlılığını kutlamak istiyorum. Siyasetin zorla götürülmesi mümkün değil. Halktan kopuk ve halka rağmen siyaset yaparsanız sonuç alamıyorsunuz. Deniz Baykal'a her zaman ihtiyacımız var. O da bunu esirgemeyecektir. Tabandan gelen ses 'değişim' diyor.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...