Sayfalar

26 Haziran 2010 Cumartesi

Barzani: Erdoğan, Kürtçe olarak bana ‘Be xerbin (Hayırlı olsun)' dedi.

"Türkiye'nin siyasetinde ciddi değişimler var. Eskiden ne Kürdistan'ın ismini, ne de Kürdistan bölgesini tanıyorlardı. Ziyaretim için davet Kürdistan Bölge Başkanı ismiyle gönderilmişti. Türkiye Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan'la görüşmemde Erdoğan, Kürtçe olarak bana ‘Be xerbin (Hayırlı olsun)' dedi."
Barzani, Fransa’dan Kuzey Irak’a dönüşünde Türkiye ziyaretinin ayrıntılarını anlattı: “Türkiye’nin siyasetinde ciddi değişimler var. Eskiden ne Kürdistan’ın ismini, ne de Kürdistan bölgesini tanıyorlardı. Ziyaretim için davet Kürdistan Bölge Başkanı ismiyle gönderilmişti. Türkiye Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan’la görüşmemde Erdoğan, Kürtçe olarak bana ‘Be xerbin (Hayırlı olsun)’ dedi.”

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...