Sayfalar

20 Haziran 2010 Pazar

Şehit eşinden teröristlere: "Ordumuz bu yapılanları yanlarına bırakmayacak"

Hakkari nin Yüksekova ilçesine bağlı Dağlıca mevkiinde, mayın patlaması sonucu geçen ay şehit düşen Uzman Çavuş Birol Mutlu nun eşi Ayten Mutlu, Hakkari nin Şemdinli ilçesinde terör örgütü PKK üyelerince düzenlenen saldırı ve mayın patlaması sonucu şehit düşen 11 askerin ailelerine yürekten başsağlığı dilediğini söyledi.

Ayten Mutlu, "Şehit haberlerini televizyondan öğrendim. Neden insanlarımız, gençlerimiz kayboluyor? Ne istiyorlar, bir açıklaması olsun bu işin. Benim ciğerim yanıyor. O şehit ailelerinin acısını çok iyi anlıyorum. Harap bir şekildedirler, ne yapacaklarını şaşırmışlardır. Ben hala kocamın öldüğüne inanmıyorum. Bugün 40 ıncı günü. Sanıyorum ki şehit olmadı, sanki bir gün dönecek gibi. Artık başka ocak yanmasın istiyoruz. Ordumuza o kadar çok güveniyorum ki, her şeyin üstesinden gelip

halledeceklerine inanıyorum. Biliyorum ki bu yapılanlar onların yanlarına kalmayacaktır" açıklamasını yaptı.

16 yaşındaki şehit evladı Duygu Mutlu ise şehit ailelerine seslenerek, "Ateş düştüğü yeri yakıyor. Biz yetim kaldık, başkaları yetim kalmasın istiyoruz. Şehit ailelerine sabır diliyorum. Sakın üzülmesinler, onlar çok iyi bir yerdedirler" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...