Sayfalar

5 Temmuz 2010 Pazartesi

MHP Melikgazi İlçe Teşkilatı, Battalgazi ve Küçük Ali Mahallesindeydi

Milliyetçi Hareket Partisi Melikgazi İlçe Teşkilatı her hafta düzenlediği mahalle toplantısını bu Hafta Battalgazi ve Küçük Ali Mahallesi’nde yaptı.

Battalgazi Mahallesi’nde düzenlenen toplantıda Milliyetçi Hareket Partisi Melikgazi İlçe Başkan yardımcısı Kemal Er, ülkede yaşanan terör olaylarına değindi. ülkede Kürt sorunu değil terör sorunu vardır diyen Er, bu sorunu da ayrıştırmadan halletmemiz gerekmektedir diye konuştu.

Er şöyle devam etti:

Hakkari’ye gidin bir gün durup gelin durabilir misiniz Hakkari Türkiye Cumhuriyeti’nin ili değil mi ben oğlumu Yunanistan’a gönderdim. Yunanistan bizim düşman ülkelerimizden biri değil mi. gece üçte oğlum beni arıyor geziyoruz diyor. Türk çocuğu gece 3’te Yunanistan’da gezebiliyor ama ben kendi vatanımda benim dedelerimin kanlarıyla sulandığı topraklarda gezmeye korkar hale gelmişim. ama bu durum Cumhuriyeti kurduğumuz tarihten bu yana bu böyle olmamış. son 8 yılda bu hali almış. bakın şu çok önemli istiklali olmayanın istikbali olmaz. önce istiklal yani bağımsız olacağız. birilerinin himayesi altında olmayacağız. Eğer ben bir torba una yarım ton kömüre bir file erzaka kendi geleceğimi satıyorsam ben bağımsız değilim.     

Kemal Er,  işsizliğin arttığına da dikkat çekerek, her dört gençten biri işsiz. bu ülkede yüzde 14 issizlik oranı var. başbakansa işsizlik oranlarını üç ay içerisinde yüzde 10’a çekeceğim diyor. Başbakan herhalde işsizliğe sihirli değnekle bulacak diye konuştu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...