Sayfalar

13 Şubat 2010 Cumartesi

İbrahim Hamurcu: "YÖK Başkanının hukuku dolanırız sözlerini kınıyorum"

Türkiye Değişim Hareketi İl Başkanı İbrahim Hamurcu, YÖK Başkanı’nı eleştirerek, “Siyasetçi üslubu ve ‘hukuku dolanırız’ üslubunu kınıyorum” dedi.
YÖK’ün açıklamalarını eleştiren İbrahim Hamurcu, “YÖK ya hukuk bilmiyor ya bu sorunun çözümünü istemiyor” diyerek açıklamasında şu görüşlere yer verdi:

“YÖK Başkanının katsayı konusundaki siyasetçi üslubu, ‘Hukuku dolanırız’ beyanı bilim adamlığı ile bağdaşmaz bir beyandır. Bu beyanı ve bu beyanı kınamayan üniversite camiasını şiddetle kınıyorum.
İdare Mahkemesinin katsayı konusunda aradığı şartları göremeyen, sorunun yönetmelikle çözülemeyeceğini anlayamayan YÖK’ü, kınıyorum. Bu kurumun bilimselliğinden şüphe ediyorum.”

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...