Sayfalar

23 Şubat 2010 Salı

Öğretim Üyesi Fatih Akbaba "İletişim Ailede Başlar" konulu konferans verdi

Gazi Üniversitesi Öğretim üyesi Fatih Akbaba, İl Özel İdare Salonunda dört oturumda "İletişim Ailede Başlar" konulu konferans verdi. Konferansa Kayseri Valisi Mevlüt Bilici, Milli Eğitim Müdür vekili Lokman Koçar ve çok sayıda milli eğitim mensubu idareci ve öğretmen katıldı.
Fatih Akbaba kimdir?
1975 yılında Kahramanmaraş'ta doğdu. 1988 yılı Gazi Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümü mezunudur. Başbakanlık Basın Müşavirliği ve BM Dünya Sağlık Örgütünde iki yıl görev yaptı. 2001 yılından bu yana Gazi Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünde öğretim elemanı olarak çalışmaktadır. Yüksek lisans ve doktorasını Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde tamamladı. Başucu Denemeleri ve İletişim Ailede Başlar kitaplarının yazarıdır. İmaj A Dergisinin editörü ve başyazarıdır. Akademisyen, yazar ve iletişim uzmanı olan Akbaba, ulusal ve uluslararası konferans ve sempozyumlara katılmıştır.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...