Sayfalar

25 Haziran 2010 Cuma

Binali'nin YouTube Kavgası

Binali Yıldırım:
-Alo sen Youtube musun, hııı, YouTube sen misin?
YouTube:
-Vallahi benim ağabey, lavaboya kadar çıkmıştım, o yüzden telefona çıkmadım abi.
Binali Yıldırım:
-Sen kiminle konuştuğunu biliyor musun ha, biliyor musun?
YouTube:
-Bilmem mi ağabey, buyur bir emrin var mı?
Binali Yıldırım:
-Var tabii ki hayırsız, sana haber gönderdim, birkaç video var çıkar diye, çıkarmamışsın.
YouTube:
-Valla ekmek parası ağabey, dediğiniz videolar milyonlarca izleyici alıyor, ne olur ekmeğimizle oynamayın, başka videolardan deyin hepsini kaldırayım, ama onları kaldırırsam rekabet gücümü yitiririm.
Binali Yıldırım:
-Ya öyle mi, ben de buradan musluğu kısarsam görürsün sen. Sonra sen niye vergi vermiyorsun bize, vergi kaçakçısı mısın nesin ha... Görürsün gününü...
YouTube:
-Etmeyin, eylemeyin, kıymayın bize efendiler, bulutlar adam öldürmesin.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...