Sayfalar

3 Haziran 2010 Perşembe

KAYSERİ GAZETECİLER CEMİYETİ CUMHURBAŞKANI GÜL'Ü ZİYARET ETTİ

Kayseri Gazeteciler Cemiyeti başkanı Veli Altınkaya ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ü Çankaya köşkünde ziyaret ettiler.

Cumhurbaşkanı Gül, Cemiyet Başkanı Veli Altınkaya, Başkan Yardımcısı Oktay Ensari, Genel Sekreter Mehmet Sena Kösedağ, Genel Sekreter Yardımcısı Canan Bayram ve Muhasip Mehmet Uğurlu ile yönetim kurulu üyeleri Ömer Faruk Hamurcu, Mustafa Cengiz, Metin Sönmez, İsmail İçer, Süleyman Erciyes, Saim Yıldız ve Ferhat Yağmur u Çankaya Köşkü nde kabul etti.

Altınkaya, Cumhurbaşkanı Gül e plaket takdim ederek  Kayseri basınının sorunlarının yer aldığı bir dosya sundu.

Anadolu Ajansı Kayseri Bölge Müdürü ve yönetim kurulu üyesi İsmail İçer de Cumhurbaşkanı Gül e, Sarıoğlan Barajı açılışında AA muhabiri Tevfik Işık ın çektiği fotoğrafı hediye etti.

 Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu üyeleri ilk olarak  Türk-İş  Genel Başkanı Mustafa Kumlu yu ziyaret etti.Ziyarette basın sektörünün sıkıntılarının yanı sıra iş  ve sendika hayatı ile ilgili sıkıntılarda değerlendirildi…

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’le bir saati aşkın süredir görüşen Kayseri Gazeteciler Cemiyeti yönetim kurulu üyeleri daha sonra   Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığına geçerek, Bakan Taner Yıldız ile görüştü.

Veli Altınkaya, yakasına Kayseri Gazeteciler Cemiyeti nin rozetini taktığı Bakan Yıldız a, Kayseri basınının 100. yılı anısına hazırlanan Kayseri Basın Tarihi kitabından hediye etti….Cumhurbaşkanı Gül’e sunulan medyanın sorunları ile ilgili dosyanın bir nüshası da Bakan Yıldız’a takdim edildi..

  Heyet, TBMM ye geçerek, TBMM Başkanvekili Sadık Yakut, AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş, Milletvekilleri Ahmet Öksüzkaya ve Yaşar Karayel ile bir süre görüştü. 

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...