Sayfalar

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Ali İhsan Öztürk, Türk Birliği için Türk açılımı çağrısı yaptı.


Türk Eğitim Sendikası 2 Nolu Şube Binasında 10 sivil toplum kuruluşunun katılımıyla Türk Birliği çağrısı yapıldı. Yapılan açıklamalarda hükümetten Türk açılımı istendi.
Türk Eğitim Sen 2 Nolu Şube Başkanlığında yapılan Türk Açılımı çağrısına Türkiye Kamu Sen, Türk Cumhuriyetleri ve Akraba Toplulukları Öğrenci Temsilciliği, Türk Eğitim Sen 2 Nolu Şube, Türk Tarım Orman Sen, Türk Sağlık Sen, Türk Diyanet Vakıf Sen, Uluslar arası Avrasya Eğitimciler derneği, Dadaloğlu Vakfı, Turan Kültür Derneği ve Eğitim 2023 Derneği Kayseri Şubesi katıldı.

Türk Eğitim Sen 2 Nolu Şube Başkanı Ali İhsan Öztürk Türklerin yaşadığı tüm coğrafyalarda zulüm yaşandığını belirterek Türk dünyasının Türkiye’den bir ışık beklediğini söyledi. Öztürk, Türk Birliği için Türk açılımı çağrısı yaptı.

Türkiye Kamu Sen İl Temsilcisi Adem Çavuşoğulları da Türklerin bulunduğu coğrafyalarda yaşanan olaylara Türkiye Cumhuriyetinin anında müdahale etmesi gerektiğini söyledi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...