Sayfalar

31 Ağustos 2010 Salı

"TSK Yurt İçinde Dinleme Yapmaz"


Merkez Orduevi'nde düzenlenen 30 Ağustos Zafer Bayramı Resepsiyonunda konuşan
Genelkurmay İkinci Başkanı Aslan Güner, İsrail'den alınan cihazla yurt içinde 2 bin kişinin dinlendiği yönündeki iddialara ilişkin, "Soruşturma açılmasını ben talep ettim. Türk Silahlı Kuvvetleri yurt içinde dinleme yapmaz. Bu kararlar Savunma Sanayi İcra Komitesi kararıyla alınmıştır. O kararların altında Başbakan, Genelkurmay Başkanı ve Milli Savunma Bakanı'nın imzaları vardır.
 Birileri ordu içinde dinleme yaptıysa o cihazların başında ben oturmuyorum, o da ortaya çıkar. Türk Silahlı Kuvvetleri içeride dinleme yapmaz. Herkimin kabahati varsa ortaya çıkar. Üçüncü ülkelerin isimlerini vermiyorum ama bu dış ülkeleri dinlemek üzere bir cihaz" dedi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...