Sayfalar

31 Ağustos 2010 Salı

Zamantı Tünelinin 10 bin 700 metre uzunluğundaki su iletim hattının betonlaması bitti

Kayseri'nin Develi ilçesinde yapımı devam eden Zamantı Tüneli'nde betonlama işlemlerinin gerçekleştirildiği bildirildi.
Yaklaşık 10 bin 700 metre uzunluğunda olan su iletim hattının betonlama işlemlerinin tamamlandığını bildiren şantiye şefi Hasan Ölez, “Tünel içerisinde sadece 300 metrelik bir alanda enjeksiyon işlemleri kaldı” dedi.
Tünel sonrası iletim kanalı ve tünel öncesi regülatör ile giriş ağzı arasındaki iletim kanalının yapımına yoğunluk verdiklerini belirten şantiye şefi Hasan Ölez, çok kısa zamanda iletim kanallarının da bitirileceğini söyledi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...