Sayfalar

27 Mart 2010 Cumartesi

Sivas Caddesinde rastgele ateş açan kişi, 4 kişiyi yaraladı

Sivas caddesinde kimliği belirlenemeyen eli tabancalı bir kişi , kaldırımda yürüyenlerin üzerine gelişi güzel ateş açtı. Olay sırasında 1 i ağır 3 kişi yaralandı. Yaralılar 2 ayrı hastanede tedavi altına alındı.

Kentin en işlek yerlerinden biri olan Sivas Caddesi üzerindeki Büyükşehir Belediyesi çay Bahçesi yakınlarında saat 14.00 sıralarında meydana gelen olayda,siyah montlu 30 lu yaşlarda olduğu tahmin edilen bir kişi, belinden çıkarttığı tabancayla hayli kalabalık olan caddede rastgele ateş açtı.
Bu sırada kaldırımda yürüyen Serkan Yalçın , Leyla Koyuncu ve Hüdaverdi Tamer tabancadan çıkan kurşunlarla çeşitli yerlerinden yaralandı.
 Kimliği belirlenmeyen zanlı olay yerinden koşar adımlarla ara sokağa kaçtı. Leyla Koyuncu sol ayağından, Hüdaverdi Tamer sol elinden, Serkan Yalçın ise, kalçasından ve sırtından vuruldu. Yaralılar, ambulansla Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi ne kaldırıldı. Durumu ağır olan Serkan Yalçın ise, Erciyes üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi ne gönderildi.
 Yaralılardan Hüdaverdi Tamer, olay sırasında arkadaşıyla kaldırımda yürüdüğünü belirterek, "Silah sesleri duydum. Sonra bir kurşun elime isabet etti ve yaralandım. Ne olduğunu anlayamadım" dedi.
Yaralılardan Leyla Koyuncu nun eşi Ali olayla ilgili olarak" Eşimle birlikte Sivas Caddesinde yürüyorduk. 4 el silah sesi duydum. Hedef gözetmeksizin ateş açan kişiyi göremedim. Neden ateş açıldı onu da anlayamadım” şeklinde konuştu   

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...