Sayfalar

9 Nisan 2010 Cuma

İFTİRADAN SONRAKİ İLK GÜN (Hamdi Altuntaş, iftira diyerek iftira atan Kayserigaz'ı yazdı)

Ey Kayserigaz yetkilileri.

Ve Eyy Hakan Tola.
“İftira” ve “Yalan” ifadeleri nedeniyle kamuoyu huzurunda benden ve çalıştığım kuruluştan özür dileyene kadar iki elim yakanızda.
O özür gelene kadar Kayserigaz’dan başka bir şey yazmayacağım…
***
Dün böyle bitirmiştim yazıyı ve bu noktadan devam ediyorum.
Bu tefrika 1 ay mı sürer, 1 yıl mı bilmiyorum.
Ama sürdüreceğim.
Bu tefrikanın sonunda Kayserigaz’ın haksızlığını anlatan bir de kitap yazacağım.
Okuyucularımız lütfen kusura bakmasınlar; ama Kayseri’ye Kaf dağından bakan insanların burnunu sürtmek gerekiyor.
***
Ne yapmışım ben?
Manipülasyon yapmışım.
Neden manipülasyon yapmışım?
Enerji Bakanlığı ile Kayserigaz’ı karşı karşıya getirmek için manipülasyon yapmışım.
Yahu senin aklın başında mı?
Senin haksız tahsilatını dile getirdiğim ilk günden beri, yani 15 aydır aynen bunu yapmaya çalışıyorum.
Seninle Enerji Bakanlığını karşı karşıya getirmek için gayret gösteriyorum.
Ne manipülasyonu, direk yapıyorum bunu.
Eğmeden, bükmeden, kıvırmadan.
Elbette karşı karşıya getireceğim.
Maliye ile vergi kaçıranı karşı karşıya getirmek gibi bir şey bu.
Ya da polisle hırsızı, zabıtayla seyyarı…
Karşı karşıya getireceğim ki, yaptığın haksızlıkların hesabını Enerji Bakanlığı senden sorsun.
Seni Kadından Sorumlu Devlet Bakanlığına mı havale edeceğim.
***
Haksız tahsilat yaptığını söylemek iftira haa…
Olur, istediğin gibi at oynat istersen.
Mevzuatı, yönetmeliği kafana göre kullan, bir açık kapı bul ve onun yardımı ile Kayserilileri sövüşle; ama hiç kimse karışmasın.
İftiraysa yazdıklarım.
Yapmıyorsan haksızlık, seni EPDK’ya şikayet edene neden ödeme yaptın?.
Seni mahkemeye verene, mahkeme masraflarıyla birlikte neden ödeme yaptın?.
15 aydır bunlara cevap vermeyeceksin, sonra kalkıp “İftira” attığımızı söyleyeceksin.
Hadi ordan.
***
Ey kendisini Hakanların Hakan’ı sanan Ahmet Bey;
Enerji Bakanı Sayın Taner Yıldız’a telefonda ne dedin?
Hani ben Kayserililerden haksız yere aldığınız para 5-10 milyon dolar diyorum ya, sen ne dedin.
“Bu para 200-300 bin dolar” dedin mi?
Sayın Bakan, bunun üzerine “Bu parayı ödeseniz ne olur” dedi mi, demedi mi?
Kayseri’ye geldin, pazarlık mı öğrendin Hakan Tola.
Çık bakalım 200-300 binden yukarıya.
***
Ey Kayserigaz Yetkilileri,
Ve Ey Hakan Tola.
O haksızlıkla aldığın paraların tamamını dağıtsan da yetmez artık.
Özür dilemeni bekliyorum senden.
“İftira” ve “Yalan” ifadelerinden ötürü özür dileyeceksin.
İkili sohbette değil, kamuoyu önünde özür bekliyorum senden.
Öyle dilinle dişinin arasında da değil.
Ağzını doldurarak özür dileyeceksin.
Sen gidersen Tola, Sayın Bora özür dileyecek.
“İftira” diyerek iftira atmak yok.
O özrü bekliyorum…

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...