Sayfalar

22 Nisan 2010 Perşembe

Olmadı Taner Bey / Hasan Sami BOLAK'ın Erciyes Gazetesindeki yazısı


Olmadı Taner Bey!
  Aktif siyasete ilk girdiğiniz günlerde, sahibi olduğum Star fm’e yaptığınız o ilk genel seçimler öncesi ziyaretinizde; sizinle, AKP’nin o seçimde tahminlerin üzerinde oy alabileceğini ve bu “sun’i” netice sonrası Türkiye’de bazı istenmeyen gelişmelerin olacağı konusunda görüş teatisinde bulunmuştum, belki hatırlarsınız.. O gün size bahsettiğim istenmeyen gelişmeler bugün maalesef su yüzüne çıkmıştır ve bu tehlikeli tırmanışı aklı başında insanların durdurmaları, aşağı çekmeleri ve… bertaraf etmeleri gerekmektedir.. Genel Başkanınız şimdi de bir Başkanlık sistemidir, tutturmuş gidiyorken; hiç olmazsa sizin gibilerin önlerini görmelerini ve gelecekte Türkiye’nin karşılaşabileceği daha vahim olayların nereye varacağını sezmeler gerekir, diye düşünüyorum.
Size yapılan saldırı sırasında, biraz uzakta olmama rağmen o cenaze törenindeydim..
Siz koruma altında, vatandaşlardan uzaktınız ama ben her kesimden insanlarla bire-bir ve yan yanaydım.. Kayseri halkını hiç o günkü kadar öfkeli, çaresiz ve “gözü kara” görmedim.
Ben o gözlemleri yüreğime kaydederken, korktuğum olay meydana geldi. Size saldırmışlardı.
Geçmiş olsun.
Asıl demek istediğim konuya gelince: Partinizin bir yetkilisi saldırıda burnunuzun kırılmadığını açıkladı.. Daha sonra size yapılan ilk tıbbi müdahalede burnunuzda takriben 1 cm karelik bir bandaj vardı.. Helikopterle Ankara’ya gittiğinizde bandajlar büyümeye başladı.
Hele, Siz bir kanepeye “Uzanıp yatıvermiş sere serpe” iken başucunuzda Tayyip Erdoğan’ın da bulunduğu, duygu sömürüsü için hazırlanmış hissini veren görüntünüzde burnunuzdaki bandajı o kadar hormonlamışlardı ki, nerde ise ağzınız kapanacak, nefes alamaz duruma gelmiş olacaktınız..
Kısa keseyim: Tekrar geçmiş olsun ama, saldırı sonrası burnunuzda büyüyen bandaj bana çok tuhaf geldi, çok.
Bana çok tuhaf geldiğine göre benden daha zekilere kim bilir nasıl gelmiştir.
Olmadı sayın Taner Yıldız, o bandajı küçülterek kendiniz büyültünüz lütfen.
Tekrar geçmiş olsun!
Hasan Sami Bolak - Erciyes Gazetesi

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...