Sayfalar

6 Mayıs 2010 Perşembe

Kayseri'de Yılın En İyi Okulları Belirlendi

Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü Tarafından Yürütülen Toplam Kalite Yönetimi Çalışmaları Sonucunda Yapılan Değerlendirmede, Kayseri'de Ekip Birincisi Mustafa Germirli Anadolu İmam Hatip Lisesi, Kurum Birincisi İse Pınarbaşı Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Oldu.
Toplam Kalite Yönetimi konusunda yapılan değerlendirmeler sonucu Kayseri'de ekip kategorisinde, farklı ülkelerden öğrencilerin de eğitim gördüğü Kocasinan Mustafa Germirli Anadolu İmam Hatip Lisesi birinci, Melikgazi Mustafa Eminoğlu Anadolu Lisesi ikinci, Yahyalı Yahyagazi Lisesi üçüncü ve Talas Şehit Cengiz Timurcuoğlu İlköğretim Okulu da dördüncü oldu. Kurum kategorisinde ise Pınarbaşı Yatılı İlköğretim Bölge Okulu birinci, Özvatan Atatürk İlköğretim Okulu ikinci, Melikgazi Burhan Dinçbal İlköğretim Okulu üçüncü ve Felahiye Halk Eğitim Merkezi dördüncü sırayı aldı. 

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...