Sayfalar

19 Temmuz 2010 Pazartesi

SABAHATTİN ÇAKMAKOĞLU, MUSTAFA ERASLAN’I ZİYARET ETTİ

Bir dizi programlara katılmak amacıyla Kayseri’ye gelen Milli Savunma Eski Bakanı, MHP Merkez Yürütme Kurulu Üyesi ve MHP Kayseri Milletvekili Sabahattin Çakmakoğlu, MHP Merkez Yürütme Kurulu üyesi ve Eras Holding Yönetim Kurulu başkanı Mustafa Eraslan’ı makamında ziyaret etti.

Sabahattin Çakmakoğlu, Mustafa Eraslan tarafından Holding binası girişinde karşılandı.

Çakmakoğlu ziyarette ilk olarak Eras Holding çalışanları ile öğle yemeği yedi.

Yemeğin ardından bir açıklama yapan Çakmakoğlu Önce MHP Merkez Yürütme Kurulu üyesi ve Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan’ı başarılı çalışmalarından dolayı tebrik etti. Çakmakoğlu, Siz Kayseri’de isim yapmış birisiniz. Ele güne muhtaç olanlara iş sahaları açtınız. Bu anlamda çalışmalarınızı yürekten kutluyorum ve artarak devam etmesini diliyorum dedi.

Milliyetçiliğin önemine de değinen Çakmakoğlu, Bizler Türk Milletinden yana olmanın milliyetçisiyiz. Soy, Sop, kök meselesi artık inanca dönüştü. Ailelerimizden aldığımız eğitim-öğretim ve bilgilerle kendimizi Türklük duygusu içerisinde buluyoruz. Yaptığımız tartışmalarında böyle olduğuna inanarak Milliyetçiliğimizi bu doğrultuda yapıyoruz dedi. Çakmakoğlu son olarak ta diğer devletlerin insanı milliyetçi oluyor da Türk devletinin insanı niçin milliyetçi olmasın diye konuştu.

Çakmakoğlu MHP il Başkanı Süleyman Korkmaz’ı da parti il binasında ziyaret ederek bir süre görüş alışverişinde bulundu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...