Sayfalar

1 Temmuz 2010 Perşembe

Ülkü Ocakları İl Başkanı İsmail Ülger, Ülkü Ocakları olarak eğitim seferberliği başlattıklarını bildirdi

Ülkü Ocakları İl Başkanı İsmail Ülger, Ülkü Ocakları olarak eğitim seferberliği başlattıklarını bildirdi. Eğitim konusunda büyük bir projeye imza atmaya hazırlandıklarını ifade eden İsmail Ülger, Okulsuz Her Köye Bir Eğitim Konağı projesini başlattılar.

Ülkü Ocakları İl Başkanı İsmail Ülger, Türkiye nin birçok ilindeki köylerimizde, olmayan okulların oluşturduğu eğitim zafiyetinin bilinen sosyal bir gerçek olduğunu söyledi. Ülkü Ocaklarının, bu manadaki sosyal zafiyeti, bir nebzede olsa gidermek ve bu projeyi hayata geçirmek için yola çıkmasının Türk milleti için büyük bir kazanç olacağını dile getiren Ülger, “Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı, Gelecek okulla başlar sloganı ile yola çıkarak Okulsuz Her Köye Bir Eğitim Konağı projesini başlatmıştır. Ülkü Ocakları Genel Başkanımız Sayın Harun Öztürk ün söylediği gibi bu projede nihai hedefimiz, okulsuz hiçbir köyün ya da yerleşim biriminin kalmamasıdır. Allah ın izniyle bu hedefe ulaşmak için Ülkü Ocakları olarak elimizden geleni yapmaya kararlıyız. Bu proje ile özellikle köydeki gençlerin eğitim öğretim imkanlarının artmasını temin etmek başlıca amacımız. Köylerde yaşayan gençlerimiz yoksa bir eğitim imkanına kavuşması, varsa da daha sağlıklı şartlarda eğitim-öğretim hayatını sürdürmesi amaçlarımız arasındadır. Daha sonra da bu okullardan yetişecek olan nesillerin başta yetiştikleri toplum olmak üzere milletimize ve devletimize faydalı bir fert olmalarını bekliyoruz” dedi.

Projenin maddi kısmının oluşturulması için manevi güç birliği yapmak gerektiğini ifade eden Ülger, “Ülkü Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı bu çerçevede tüm Ülkücüleri bu kampanyaya katkı sağlamaya davet etmektedir. Her Ülkücü, eğitimli nesiller oluşturmak için başlatılan bu kampanyayı bir gönül seferberliği olarak kabul etmeli ve bu konuda duyarlı davranmalıdır. Yapılan her fedakarlık, Türk milletinin geleceğine yapılmış bir yatırım olacaktır” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...