Sayfalar

2 Eylül 2010 Perşembe

MHP'li belediye başkanının "evet" dediği yalanı... Basın zıvanadan çıktı

Bünyan ilçesine bağlı Karakaya kasabası’nın MHP’li Belediye Başkanı Muammer Koç, basın yayın organlarında çıkan referandumda evet diyeceğim söylemlerinin gerçeği yansıtmadığını söyledi.
Belediye Başkanı Muammer Koç, Bünyan’da düzenlediği basın toplantısında bir gazeteci ile yaptıkları röportajın kamuoyuna yanlış aktarıldığını söyledi.


Başkan Koç, 12 Eylül’den konuşurken 28 Şubatçılar gidecek ise evet derim dedim; ama bu söylediğim tamamen çarpıtılmış dedi. Referandumda hayır diyeceğini vurgulayan Başkan Koç, bu tavrının net olduğunu söyledi


 “Basın beni ziyarete geldi orada iki dakika görüştük alakası olmayan şeyler internette yazılmış .hâlbuki ben öyle bir şey konuşmadım. Gerçek o değildi. yanımda encümen arkadaşımızda vardı sohbet ettik beraber iki saniye adam gitmiş oraya bir sürü yalan haber yazmış haberimiz yok ki öyle bir şeyden külliyen yalan geçmişten konuştuk 28 Şubat’tan 12 Eylül’den. Ha ben 28 Şubatçıların gitmesini istiyorum dedim bunu konuştum. Muhabbet ettik kendi aramızda bir çekimde yoktu. Zaten çekimde de ne söylediğim belli orada konuştuklarım açık. Konular tamamen saptırılmış oraya roman gibi bir şey yazmış alakası olmayan internete haber düşmüş. Ben 28 Şubatçılar gidecek ise evet derim dedim. Zaten kelimenin aslı o. Yanlış anlaşılan değil aslında onlar yanlış yazıyorlar. Ben doğru söyledim ama onlar yanlış yazmışlar”

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...