Sayfalar

1 Mayıs 2010 Cumartesi

2. Ulusal 100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışması Sonuçlandı

Kayseri Kılıçaslan Eğitim Kurumları ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen ilköğretim ve liseler arası 2. Ulusal 100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışması Kılıçaslan ve Yelkenoğlu Liseleri sınav salonlarında yapıldı. 55 ildeki 467 okuldan bin 320 öğrencinin katıldığı yarışmada dereceye girenlere İl Özel İdare Konferans Salonu'nda düzenlenen törenle ödülleri verildi.
Organizasyon Tertip Komitesi Başkanı Ali Köksal, Kitap okumaya ilgiyi arttırmak, öğrencinin okuduğu kitaba göre anlama seviyesini görmesini sağlamak, özgüven duygusunu geliştirmek ve okulunu temsil etme bilincini kazandırmak amacıyla Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile birlikte Ulusal 100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışması'nın ikincisini gerçekleştirdiklerini söyledi. Türkiye'nin dört bir yanından gelen öğrencilere 100 Temel Eser listesinden daha önceden duyurulan onar eserle ilgili 100 soru yöneltildiğini ve yarışmayı aynı gün içerisinde sonuçlandırarak öğrencileri ödüllendirdiklerini kaydeden Köksal, dev bir kültürel organizasyona ev sahipliği yaptıklarını kaydetti.
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata'da ilköğretim ve liseler arası olmak üzere iki ayrı kategoride yapılan 2. Ulusal 100 Temel Eser Kitap Okuma Yarışmasıyla Türkiye'de ulusal düzeyde en kapsamlı kültürel organizasyonu gerçekleştirdiklerini ifade etti. Bin 320 öğrenciyi kitap ortak paydasında buluşturarak kitaba ve okumaya dikkat çekmeyi başardıklarını anlatan Ayata, Kılıçaslan Eğitim Kurumları'nı bu etkinlikten dolayı tebrik ettiğini söyledi.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Mehteran Takımı'nın da sahne aldığı ödül töreninde yarışmaya destek veren kişi ve kuruluşlara da plaket takdim edildi. Kılıçaslan Eğitim Kurumları Genel Müdürü Abdulvahap Özer, tarafından Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Mustafa Yalçın'a Kayseri İl Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata'ya, Boydak Holding Üst Yöneticisi Memduh Boydak'a, NT Mağazaları Müdürü Ejder Tuncer'e ve Kılıçaslan Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Hamit Kıranatlı'ya teşekkür takdim etti.
Dereceye giren öğrenci ve danışman öğretmenlerine yaklaşık 30 bin lira para ödülü ve diğer hediyeler verildi. Yarışmada katılan öğrencilerin toplam puanlarına göre en başarılı okullarda belirlenerek ödüllendirildi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...