Sayfalar

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Onur Bektaş'ın katilleri yakalandı

Üç arkadaş iddialara göre para meselesi yüzünden tartıştıkları 17 yaşındaki arkadaşlarını mağarada bıçaklayarak öldürdü. Onur Bektaş’ın öldürülmesi olayı, 2 gün sonra şahıslardan birinin itirafıyla ortaya çıktı.
Germir Mahallesi yakınlarında 3 arkadaşıyla buluşan Onur Bektaş, kendisini barışma bahanesi ile çağıran arkadaşları ile tartıştı. Onur, Daha sonra askerden izinli olarak gelen 21 yaşındaki İ.A. 17 yaşındaki R.T. ve 14 yaşındaki N.M. tarafından 30 dan fazla yerinden bıçaklanarak öldürüldü. Sürekli İnternet kafelere giden ve işi olmadığı belirlenen Onur Bektaş ı öldürenlerden askerden izinli olarak gelen  İbrahim A. polise başvurarak arkadaşı 17 yaşındaki Onur Bektaş ı 2 gün önce bıçaklayarak öldürdüğünü Ramazan T. ve N.M nin de kendisine yardım ettiğini, cesedi bir mağara kovuğuna gizlediklerini anlattı.
     Germir Mahallesi ndeki mağarada inceleme yapan polis ekipleri, Onur Bektaş ın cesedini buldu. İlk incelemede bıçaklanarak öldürüldüğü belirlenen Bektaş ın cesedi otopsi için Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi morguna kaldırıldı.
     Gözaltına alınan ve askerden hava değişimi için Kayseri ye izinli geldiği belirtilen İbrahim A nın polise verdiği ifadede Onur Bektaş ile çok iyi arkadaştık. Bir yıl önce Onur Bektaş yüzünden ettiğim kavgada bıçakla yaralandım. Askerde rahatsızlığım sürdü. Aldığım darbeler yüzünden 2 kez hava değişimine gönderildim. Onur a askerden döndüğümde bana bakmasını, para vermesini söyledim. benim işim gücüm yok diye cevap verdi. Sinirlenip kendisini bıçakladım. Şimdi çok pişmanım. Vicdan azabı çekiyorum dediği öğrenildi.
     Gözaltına alınan İbrahim A. ile Ramazan T. çıkartıldığı mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.
     14 yaşındaki N.M. ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. 
 

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...