Sayfalar

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Şehit anneleri, çocuklarının mezarlarını ziyaret edip çiçek bırakarak dualar etti.

Anneler Günü Kartal Şehitliğinde Ağlayan Analar Gününe dönüştü. Şehitlikte kutlama değil acı ve gözyaşı vardı. Anneler Gününde çocuklar annelerine çiçek götürüken, şehitlikte analar çocuklarının mezarına çiçek bıraktılar.

Anneler gününde evlatlar analarının yanına gidemeyince anneler evlatlarına koştu. Kayseri’deki çok sayıda şehit anası bu yıl anneler gününde de yine çocuklarının kebri başındaydı.
Şehit anneleri, çocuklarının mezarlarını ziyaret edip çiçek bırakarak dualar etti.
Oğlunun sağlığında her Anneler Günü nde kendisini hatırladığını belirten Şevkiye Aktunç, O bana gelemedi, ben ona geldim” dedi.

Aktunç, “Oğlum sağ olsa şimdi yanımda olacaktı, elimi öpecekti 10 yıldan beri her bayramda, her Anneler Günü nde onu yalnız bırakmıyorum, mezarını ziyaret edip hasret gideriyorum dedi.

Bir başka şehit annesi Şehit annesi Sebahat Vurgan da Oğlum bu vatan için öldü. Şu an yanımda onu hissediyorum” diye konuştu.

Tunceli nin Nazimiye ilçesindeki Sarıyayla Jandarma Karakolu na 30 Nisanda teröristlerce düzenlenen baskında şehit düşen uzman çavuş Kemal Koçyiğit in annesi Nazmiye Koçyiğit de oğlunun mezarını ziyaret etti.

Nazmiye Koçyiğit Kemal im, yiğidim, aslanım. İnanamıyorum. Birileri gerçek olmadığını söylesin. Kemal’im bana verdiğin en güzel, en özel anneler günü hediyesi. Oğlum ama çok acı bir hediye oldu” diyerek oğlunun mezarı başında uzun süre feryat eti.

          Burada bir açıklama yapan Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Şube Başkanı Ali Yavuz  “Annelerimizin böyle anlamlı bir günde evlatlarını kucaklayamamalarının üzüntüsü toplumumuzu ve bizleri derinden yaralamaktadır. Terörü bitirmek için verdiğimiz şehitlerimizin acısını en çok onlar yaşamaktadır. Hem şehit analarını, hem bu vatan için canını veren aziz şehitlerimizi hiçbir zaman unutmayacağız” şeklinde konuştu.

Şehit aileleri ile birlikte Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Şube Başkanı Ali Yavuz ve Türk Kadınlar Birliği Şube Başkanı Ayşe Uzunlu da şehit mezarlarına çiçek bıraktılar.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...