Sayfalar

19 Haziran 2010 Cumartesi

Eras Koleji İkinci Bahar Şenliği yapıldı

Özel Eras Koleji tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen ‘Bahar Şenliği’ yapıldı. Yoğun ilginin bulunduğu Şenlikte mezun olan ilköğretim okulu öğrencileri kep fırlatarak belgelerini aldı.

Okul bahçesindeki etkinliklere Eras Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Eraslan, Melikgazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Dikmen, Türk Eğitim Sen Kayseri Şube Başkanı Ali Benli ile kalabalık bir davetli topluluğu katıldı.

Tam bir karnaval havası şeklinde geçen etkinliklerde bir çok sosyal faaliyet gerçekleştirildi. Şenlik, okulun anasınıfı öğrencileri ile ilköğretim okulu öğrencilerinin belgelerini almalarıyla başladı. Belgelerini alan ilköğretim okulu öğrencileri kep fırlattı.

Özel Eras Koleji Genel Müdürü İlhan Yusufoğlu burada yaptığı konuşmada Eras Kolejinin öğrencisine ve insanına önem veren bir eğitim kuruluşu olduğunu ve faaliyetlerini her zaman bu yönde sürdüreceğini söyledi.

Yusufoğlu ayrıca düzenledikleri bahar şenliği ile de okul, öğrenci ve veli üçlüsünü bir araya getirdiklerini  belirterek, Eğitim sisteminin daha sağlıklı yürümesi açısından bu etkinliklerin önemli olduğunu vurgu yaptı.

Eras Koleji İlköğretim okulu müdürü Sebahattin Yılmaz da, iyi bir yıl geçirdiklerini ve öğrencileri en iyi şekilde yetiştirmeye çalıştıklarını söyledi.

Konuşmaların ardından davetlilere ikramda bulunuldu. Şenlikte ayrıca Havai fişek gösterileri yapıldı ve mahalli sanatçılar konser verdi. Şenlikte komedi dans üçlüsü de gösteri yaptı.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...