Sayfalar

19 Haziran 2010 Cumartesi

Tatil başladı

2009-2010 Eğitim öğretim yılı sona erdi. alınan karnelerle sona erdi. Kayseri genelindeki 20 anaokulu, 536 ilköğretim okulu ve 137 ortaöğretim kurumunda öğrenim gören 257 bin 155 öğrenci karne heyecanı yaşadı.

2009-2010 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi nedeniyle Fatma-Mustafa Haşçalık İlköğretim okulu nda tören düzenlendi.

Karne töreninde konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata, karne notları ne olursa olsun çocuklarla her zamankinden daha sağlıklı bir iletişim kurulmasını istedi.

        Sevgi ve hoşgörünün çözemeyeceği hiçbir sorunun olmadığını belirten Ayata, çocuğun başarısında ve başarısızlığında velilerin de payının olduğunu söyledi.

Tatil yapmanın, dinlenmenin, gezmenin, oyun oynamanın bütün çocukların hakkı olduğunu belirten Ayata sözlerine şöyle devam etti:

Çocuklar, bu tatil aynı zamanda sizler için, dersinize çalışmak ve kitap okumak açısından güzel bir fırsat, bol bol kitap okuyalım. Sizleri, Türk milletinin kültürel değerleri benimseyen, koruyan ve geliştiren, demokratik, laik ve sosyal bir hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyeti nin özgür düşünceli gençleri olarak görmek bizleri,ailelerinizi, onurlandırmaktadır.

            Konuşmaların ardından öğrenciler ve velilerinin heyecanla beklediği karneler dağıtıldı. 

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...