Sayfalar

14 Ağustos 2010 Cumartesi

Kılıçdaroğlu: Halkın İktidarını Kuracağız


Ben onu anlımın teriyle aldım. Bankadan kredi çektim mal beyanımda gösterdim. Saklamadım. Alın teriyle kazanılan paraya kim ne diyebilir. Hepimizin alın teriyle kazandığı parayla keşke havuzlu villamız olsa. Bana alın terimini gizleyeceksin laf edeceksin. Recep bey namuslu olacağız dürüst olacağız. Halka doğruları söyleyeceğiz. Bak ben konuşuyorum. Lafımı sakınıyorum. Dokunulmazlıkları kaldıracağız dedin.

Sözünü tut diyoruz. Korkunun ecele faydası var mı yok. O zaman sözünü tutacaksın" dedi.

Hak ve özgürlük istediklerini belirten Kılıçdaroğlu şunları söyledi:

"Demokrasi istiyoruz. Özgürlük istiyoruz. Hak ve özgürlükleri istiyoruz. YÖK'ü kaldırmak istiyoruz. Korku imparatorluğunu kaldırıp özgür Türkiye'yi kurmak istiyoruz. Biz özgürlük getiriyoruz diyorlar vatandaşlar telefonla konuşmaya korkuyor. Gelecek kaygısı olmayan bir ülkeyi beraber kurmak için geldik. Ayağınıza geldim. Yetki istiyorum. Yetki verin haramilerin iktidarını yıkıp halkın iktidarını kuralım. Harun gibi gelip karun gibi gittiler. Harun gibi geldiler karun gibi oldular.

Bunlar karunluğa nasıl çıktılar yetki verin bunların hesabını soracağım. Şunu unutmayın siyaset halka hizmet etme sanatıdır. Biz size hizmet etmek için yollardayız. Halka baskı yapmayacağız. Biz al ananı git demeyeceğiz. Yoksulluğu bitireceğiz. Yolsuzluğu bitireceğiz. Bu ülkede bir tek çocuk yatağa aç gitmeyecek. Her evde bir sigortalı olacak. Herkes huzur içinde yaşayacak. Yetki sizde yetki verin bu hayallerimizi hedeflerimiz gerçekleştireceğiz."

Kılıçdaroğlu konuşmasının ardından Zonguldak'a hareket etti.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...