Sayfalar

10 Nisan 2010 Cumartesi

İsmail Koncuk: "Türkiye'nin gerçek gündemi anayasa değil, işsizlik ve yoksulluktur."

Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk ve genel merkez yöneticilerinin katılımıyla "İş Yeri Temsilcileri Kayseri Buluşması Eğitim ve İstişare Toplantısı City One Otel de gerçekleştirildi. Toplantıya ayrıca Aksaray, Kırşehir, Nevşehir ve Niğde şube başkanları da katıldı.

Saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasıyla başlayan toplantının açılış konuşmasını Türk Eğitim sen Kayseri şube başkanı Ali Benli Yaptı.
Benli, Türk eğitim sen olarak vazgeçilmezlerimiz vardır. Özellikle anayasanın 3. maddesine dikkat çekmek istiyorum. Bu madde son günlerde sulandırılmaya çalışılıyor.birileri tarafından tartışmaya açılıyor. Türk eğitim sen ve Türkiye kamu sen olarak bu maddeyi anayasanın değiştirilemez,değiştirilmesi teklif dahi edilemez maddelerinin hayati önem taşıdığına inanıyoruz ve bunların yılmaz savunucuları olacağız dedi.
Türk Eğitim Sen 2 Nolu şube başkanı Ali İhsan Öztürk’de, konuşmasında toplantıya katılanlara teşekkür etti ve biz Türk eğitim olarak bir aileyiz. CİTY ONE ‘de yaptığımız toplantı hayırlı uğurlu olsun dedi.
Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk ise gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.
Koncuk, "Türk milletinin geleceği ciddi tehlike altındadır. Yaşadığımız olayların geleceği nasıl etkileyeceğini bilmeyen yüzlerce insan var. Bu durum, Türk insanının büyük bir kısmı tarafından fark edilememiştir. Eğer tedbirlerimizi almazsak Anadolu coğrafyasında hür ve bağımsız yaşamamamız çok zor olur. Türk Eğitim-Sen ve konfederasyonumuz Kamu-Sen in varlığı çok önemlidir. Öğretmenlerimiz, profesörlerimiz ve memurlarımız, entelektüel ve algıları farkında olması gereken en önemli kesimdir. Biz farkında olmadan toplumun geri kalanının farkında olmasını beklemek hayaldir. Türk Eğitim-Sen, varlığıyla Türk milletinin teminatıdır. Bize rağmen Türk milletini bölmeye kimsenin gücü yetmeyecektir" diye konuştu.
8 buçuk milyon işsiz varken Anayasa nın tartışıldığını söyleyen Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, "Biz de tartışalım ama Türkiye nin gerçek gündemi bu değil" dedi. Koncuk, "Bakın biz uzlaşma sağladık, herkesin görüşünü aldık, demek için mi görüş alıyorsunuz? Görüş aldıysanız ve tüm sendikaların dediği, Grev hakkı eksik ise ve siz de samimi iseniz koyacaksınız. Aksi takdirde samimi olmadığınız anlaşılır. Umuyoruz ki bazı tartışılmaması gereken maddeler referanduma gitmeden kabul edilir"diyerek sözlerine son verdi.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...