Sayfalar

10 Nisan 2010 Cumartesi

Şevki kulkuloğlu: "Kayserigaz firması üç bin binadan fazladan 150'şer dolar abone bedeli aldı"

CHP Kayseri Milletvekili Şevki Kulkuloğlu, basın mensuplarına Kayserigaz’la ilgili açıklamalarda bulundu..

Kayserigaz firmasının yaklaşık üç bin binadan 150 dolar daha fazla abone bedeli aldığını söyleyen Kulkuloğlu, bu rakam 10 milyon doları buluyor. ancak Büyükşehir belediye başkanı bu şirketin yüzde 10 ortağı olduğu halde susuyor dedi.
Kulkuloğlu, Ben vatandaşın lehine açıklama yapıyorum. eğer başkan Mehmet Özhaseki Kayseri’yi düşünen bir adamsa benim yanımda yer alır. Der ki muhalefet milletvekili bu adam ama doğru söylüyor. Sen nasıl alırsın ben fark etmemişim der. Ama demiyor. Kulağının üstüne yatıyor. Kurnazlık ediyor. Buradan enerji bakanına da çağrıda bulunuyorum. Ey Taner yıldız, bak bu adamlar şu paraları fazladan alıyorlar. Yazışma yapılmış bakanlığın bunun fazladan alındığını kabul etmiş bak buda belgesi diyorum. Konu mahkemeye gidilmiş iki şirket bu davayı kazanmış. peki sen gel bu arkadaşlara deki kendiliğinizden bu fazlalıkları dağıtın. İnsanların cebine de para girsin. En azından bir aylık yakıt parası çıkmasın. Ama enerji bakanından tık yok. şimdi kimden yana bu adam. Hiç tık yok. Bakıyorum ses soluk yok. bende soru önergesi veriyorum. Bana verilen cevapta ise arkadaşlara gerekli bilgiler verildi. Kayserigaz’a gerekli uyarı yapıldı. Peki Ne çözüldü. Hanginiz paranızı aldınız. Alan var mı yok. Yani çalık Kayseri’den daha mı önemli. Eşek arısı demeyecekler. Çıkacaklar işlerini yapacaklar. Hakaret etmeyecekler. Ben belgeyle konuşuyorum. Siyaset falanda yapmıyorum. Sizlerin hakkını arıyorum. Ben üretiyorum diyor. Benim adım bal arısı diyor. Sana o vazife verildiği için üretiyorsun. Ben senin yerinde iktidarda olsam ben üretecem. o zaman sende eşek arısı olacaksın diye konuştu.

Hiç yorum yok:

"Küstah davranışa sessiz kalanlar..."

Hayırlı Konvoy üyeleri yaptıkları açıklamayla Atatürk'e hakaret edenlere ve hakaretlere sessiz kalanlara tepki gösterdi. Mustafa Kemal ...